loading

قالیشویی پاکسان در گوهردشت

قالیشویی پاکسان در گوهردشت ؛ 4 ترفند برای تمیز کردن عمیق فرش - قالیشویی پاکسان

قالیشویی پاکسان در گوهردشت ؛ 4 ترفند برای تمیز کردن عمیق فرش


 4 ترفند برای تمیز کردن عمیق فرش

اگرچه سپردن فرش‌ها به قالیشویی پاکسان در گوهردشت برای شست‌وشو بهترین روش برای تمیز کردن عمیق فرش است اما گاهی اوقات نیاز است که ظاهر فرش را تا سپردن آن به قالیشویی تمیز نگه داشت. بنابراین می‌توانید از این 4 ترفند ساده و توصیه شدن از طرف تکنسین‌های قالیشویی پاکسان در گوهردشت استفاده کنید.

1. شامپو فرش استاندارد خریداری کنید. برای این‌که بتوانید یک شامپو فرش باکیفیت را انتخاب کنید بسیار مهم است که ابتدا مشخص کنید آن را برای فرش ماشینی می‌خواهید یا فرش دستبافت. زیرا بسیار مهم است که شامپو فرشی خریداری کنید که با الیاف فرش سازگاری کامل داشته باشد. علاوه بر این داشتن خاصیت لکه‌زدایی باعث می‌شود تا هنگام تمیز کردن فرش با شامپو لکه‌هایی که از آن غافل مانده‌اید نیز پاک شوند.

  •  توجه داشته باشید که بعد از استفاده از شامپو فرش حتماً پنجره‌ای را باز کنید تا هوا در اتاق جریان داشته باشد تا فرش کاملاً خشک شود.

2. با یک تکه یخ به جنگ فرورفتگی‌های فرش بروید. به‌طوریقین بارها در حین چیدمان خانه و جابه‌جایی مبلمان متوجه فرورفتگی‌های سرسخت و به‌جا مانده از وسایل سنگین روی فرش شده‌اید. این فرورفتگی‌ها می‌تواند در طولانی مدت باعث آسیب به الیاف فرش شوند. بنابراین بسیار مهم است که هر از گاهی جای پایه مبل یا اشیاء سنگین دیگر روی فرش را تعویض کنید. همچنین برای از بین بردن فرورفتگی‌ها، به سادگی یک تکه یخ را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید، اجازه دهید یخ به آرامی آب شود. رطوبت یخ باعث احیاء الیاف فرش خواهد شد.

قالیشویی پاکسان در گوهردشت ؛ 4 ترفند برای تمیز کردن عمیق فرش - قالیشویی پاکسان

3. لکه‌های مایعات را به سرعت تمیز کنید. لکه‌هایی مانند لکه شکلات یا غیره به‌راحتی از روی فرش پاک می‌شوند. علاوه بر این در صورت خشک شدن این مدل لکه‌ها با جاروبرقی تمیز خواهند شد. اما وقتی صحبت از ریختن مایعات می‌شود از سس گوجه فرنگی گرفته تا قهوه، چای و… باید در سریع‌ترین زمان پاک شوند. زیرا نشت بیش از حد آن به الیاف فرش می‌تواند لکه را بدتر کند. بنابراین اگر امکان دارد سعی کنید لکه مایعات را به‌ یکباره جمع کنید. همچنین برای تمیز کردن و خشک کردن فرش و حتماً از یک پارچه تمیز و بدون پرز استفاده کنید. برای خشک کردن محل لکه نیز می‌توانید از از باد خنک سشوار نیز استفاده کنید.

قالیشویی پاکسان در گوهردشت ؛ 4 ترفند برای تمیز کردن عمیق فرش - قالیشویی پاکسان

4. روی یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکسان سرمایه‌گذاری کنید. فرش‌ علاوه بر این‌که باعث زیبایی خانه می‌شوند به نوعی یک سرمایه نیز به حساب می‌آیند. بنابراین سپردن فرش‌ها به بهترین قالیشویی در گوهردشت یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن عمیق آن‌ها است.

واقعیت این است که قالیشویی پاکسان در گوهردشت علاوه بر این‎‌که دارای پرسنل مجرب و آموزش دیده و بالاترین کیفیت در ارائه خدمات است، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج، هشتگرد و فردیس نیز است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا این مرکز تبدیل به یک مجموعه معتبر شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت هر شش ماه یا حداکثر سالی یک‌بار فرش‌های‌تان به ماشین‌های اتوماتیک و با کیفیت قالیشویی پاکسان در گوهردشت بسپارید و هر بار که فرش‌تان را پهن می‌کنید، لذت خرید یک فرش جدید را تجربه کنید.

قالیشویی پاکسان

قالیشویی پاکسان با بیش از 15 سال سابقه دارای تجربه گرانبهایی در این حوزه بوده و کلیه خدمات خود را ضمانت کرده است.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *